Diggiloo idag!

j Inlägget publicerat:2008-08-09 klockan 09:27:34||Kommentarer (2)
jj
Godmorgon!
Dagens datum är 9.8.08 , vilket innebär att de är Diggiloo i stan idag. Kan ni gissa vem som skall dit ? Joo  , jag och min kompis :-) Skojsigt värre . Och som prikcet på i så skall vi gå ut och äta före. Hur mysigt är inte det ? Hoppas bara att de håller upp , inte så roligt om det regnar. Just nu är de mulet och blåser lite , så förhoppningsvis kommer det inget regn idag. Artisterna på Diggiloo ikväll är :

Det kommer nog att bli hur kul som helst. Kameran min hänger ochså med så det kommer nog foton i efterhand m typ imorgon eller så . Någon annan som varit på Diggiloo iår , och har några åsikter ? Var de bra/dåligt ? Måste ara se till att jag har laddat min kamera så att inte ackon far slut när jag skall fota. De vore lite synd . Men ja , roligt skall de bli iallafall. Jag hoppas på en jättehärlig kväll .
Klicka för att se större.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Kajsa sagt

Oj vad du gjorde mig glad :) Tack!

2008-08-09 @ 12:01:30
URL: http://kajanfuralle.blogg.se/
Dethär har Ellie sagt

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 03:11:35
URL: http://djurförsäkring.net

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback