Helgen är här!

j Inlägget publicerat:2008-08-15 klockan 16:37:15||Kommentarer (0)
jj



Nu har jag varit fyra dagar i skolan , och de känns bra. Helgen ligger nu framför , vilket kan vara skönt. Då man kan sova hur länge man vill och bara slappa , nån helg tärffa vännerna också . Ikväll blir de hemlagad pizza , mumma. Pizza är himla gott , tycker jag . Äter helst en skinpizza eller pepperoni  , beror lite på . Vilken pizza föredrar du ? Eller kanske du inte alls tycker  om pizza ?

Vad har du för planer för helgen ?
Idag skall jag somsagt baka pizza och se på nån film tror jag . Imorgon så skall jag till frissan  , skoj! Skall klippa håret en aning kortare och noppa ögonbrynen hos frisören .  Kanske de blir en vända till stan också , vem vet. Till kvällen får vi gäster , då de serveras god mat.  På söndag vet jag inte vad som händer ännu. En sak jag vet är att jag måste plasta alla böceker vi fått . Sen blir de skolan igen för en dag och sen på klassresa.

Ta de lungt och sköt om dig! Ha en underbar helg.


DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback