Lördag - storstädning!

j Inlägget publicerat:2008-07-12 klockan 09:11:44||Kommentarer (1)
jj
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

 .... på dig du! Idag är de lördag , och jag har ledigt från jobbet. Har bestämmt mig för att storstäda mitt rum . Förra gången jag städade blev de bara att plocka undan , inte dammsuga eller reda upp i hyllorna eller klädskåpet. Men det skall jag göra idag. Mitt rum skall bli som nytt igen. Kanske jag bore äta morgonmål först innan jag börjar städa . Ja , de kan no vara en bra idee. Så nu skall jag bege mig till köket för att äta liten innan jag tar itu med städningen för idag.  Jag måste nog sätta igång nu så att jag bli färdig idag . Ha en underbar lördag.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala sagt

hur ska man göra för att ge sig själv bra självförtroende? Hur gör du för att få ett bättre självförtroende? Läs om hur en dum vännina till mig gjorde

2008-07-12 @ 09:29:30
URL: http://veckomagasinet.se

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback