Min katt!

j Inlägget publicerat:2008-07-12 klockan 19:24:21||Kommentarer (0)
jj
Här kommer ett inläggg tillägnat min katt , Simba. Hon är världenb sötaste och goaste katt. Man kan alltid söka tröst hos henne , burra ner sig i hennes mjuka och tjocka päls ,  eller bara gosa med henne i sängen en kall söndagsmorgon. Historien om hur de kom sig att Simba just kom till oss är en annan historia :P De var så att mammas arbetskompis hade fått kattungar , 4 stycken. Men alla var bortlovade. Men de var en kattunge som dom som sulle ta den inte hade varit och sett på den och inte alls visade nått mera intresse så vi kunde få ta den , sa mammas arbetskamrat.. Vi hade aldrig funderat på att skaffa en katt , eller nått annat husdjur , då mamma inte visste om hon var allergisk . Men så föll jag och mamma för en av dedär kattungarna , den var så himla söt och liten. Min lillebroro ville och gärna ha de lille spöket , men pappa han var av andra åsikter. Han ville inte ha en katt . Åh vad de var jobbigt dedär veckorna innan han gav med sig och sa att vi kunde ta dendär katten. Vi var och se på den många gånger innan den dagen kom då vi fick ta hem den , äntligen. De var nog en himla tur att vi fick ta dendär katten. Och pappa  , ja han tycker så om katten han också. Här kommer lite bilder på min guldklimp. 

     

  

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback