Prickig väska ?

j Inlägget publicerat:2008-07-31 klockan 07:41:05||Kommentarer (0)
jj
Snart är det ju dags för skolstart och då vill man ju gärna ha en snygg väska . Jag har länge letat efter en over - size väska att ha som skolväska , men inte riktigt hittat nån jag tycky om . Men så hittade jag denhär på en marknad me mormor i sommrats .Så nu undrar jag om denhär prikicka over - size väskan går att ha som skolväska läsåret  08-09 ??

   
Årets skolväska?     Knapp & rep
(Ignorera den suddiga texten , vet inte varför
den blir så vid uppladdning?)

Hoppas ni kan svara på min fråga , kan man ha denna väska som skolväska ? Den är väldigt rymlig innanför med flera fack. Själv tycker jag om den , men är tveksamm . Så jag vill höra er åsikt . Snälla hjälp mig att välja. Vad skall du bära för väska iår till skolan ??

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback