Sommarjobb!

j Inlägget publicerat:2008-05-26 klockan 18:34:31||Kommentarer (0)
jj
Idag fick jag mig en trevlig överraskning av mamma. När hon kom hem från jobbet så sade hon att jag kunde få ett sommarjobb. Jag frågade såklart vardå? Jo i byns cafee :') Helt super bra! När att cykla och allting. Skall stå i glasskiosken och hjälpa till att baka , göra semlor , diska och sådannt 5 dagar i veckan , och på helgerna om det behövs. Ska endast (endast och endast) jobba 4 timmar om dagen , ungefär 10.00-14.00 . Vilket är en perfect arbetstid fär mig , då hinner man ännu till stranden efter det och sådär. :-) Super duper! Tjänar ju lite egna pengar också! Vill inte säga hur mycket jag fåt i timmen , men de är hyffsat bra.Antagligen skall jag få vara där hela sommaren , om jag så tycker.Så skönt att ha ett sommarjobb , ÄNTLGEN!

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback