Dags för äventyr.

j Inlägget publicerat:2008-08-03 klockan 11:42:55||Kommentarer (1)
jj

Klockan 6.00 imorgon bitti går bussen från busstationen , destination Jakobstad. Jag och min kompis M skall alltås bege oss på KK (kulturkarnevalen) för andra året i rad. Dethär året skall vi delta i äventyrslabbet , medan vi ifjol deltog i Foto & tidningslabbet. Kulturkarnevalen är ett årligt evenemang som ordnas av FSS ,nu för sjätte året . Så de är alltså ganska nytt . Men endå lockas över 600 ungdomar dit. Det skall bli väldigt spännande att åka. Hoppas på att vädret är bra , skulle vara lite synd om de skulle regnar. Vi får hoppas på det bästa.

Så idag skall jag packa min väska , så att jag är redo. Lite nervös är jag redan , kan jag erkänna. Men nog skal väll allting gå bra.  Jag har ju min kompis som stöttar mig så tillsammans skall vi nog klara det riktigt fint. Hem tillbaka kommer vi på torsda kväll . Så tills dess är de nog knappt med bloggningen. Men slänger nig in ett inlägg idag ännu. Och kameran hänger ju sklart med , hehe . Ha det bäst så hörs vi .


DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Mamma Jessica [vardag, design och mkt mer] sagt

Kul att du vill vara med i min tävling :)

du vet att det är större chans att vinna ju fler kommentarer :)

2008-08-03 @ 15:15:54
URL: http://jyees89.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback