Jag har anlänt!

j Inlägget publicerat:2008-08-08 klockan 08:54:01||Kommentarer (2)
jj
Igår kl 21.30 kom jag hem från Jakobstad , efter 6½ timme i buss. Men det gick nog helt bra. Och roligt hade vi där också.  Massor med trevliga och jättsöt människor fick man träffa. Paddling , klättring fick vi testa på i vårt labb , vilket vr en ny upplevelse för mig . Så nu är man en erfarenhet rikare igen . Bilder hittar du på Kulturkarnevalens hemsida. Jag har nog fotat några bilder själv också. Nu är de ett helt år till innan de är KK igen , känns verkligen trist , för de var så himla roligt och ala människor man träffade var så himla trevliga och gulliga.  Nu är de jobbigaste kvar  , att packa upp. Uuuh! De 'r inte roligt alls.  Regnet öser ner hos mig så de lär bli en inne dag med böcker , film och att packa upp. Vad har du för planer för idag ?

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Marie sagt

Idag är det 080808! Nu undrar jag vad du gjorde 8 minuter över 8 denna morgon?

Skriv i mitt kommentarsfält så gör jag ett inlägg om vad ni bloggare haft för er med länk till din blogg om du lämnar url!

Som en kul grej!



www.mumari.se/2008/august/vad-gjorde-du-kl-0808.aspx

2008-08-08 @ 09:04:43
URL: http://mumari.se
Dethär har Sanna sagt

Åh tack :) Tycker verkligen om den!



Packa upp är verkligen sjukt tråkigt! Men, om det regnar så är det ju okej att stanna inne och fixa i alla fall;p

2008-08-09 @ 10:44:36
URL: http://saanzil.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback