Borgbacken igår!

j Inlägget publicerat:2008-07-30 klockan 09:00:49||Kommentarer (1)
jj
Jag , min kompis Carolina , min lillebror och hans kompis satte oss igår på tåget  , där min moster mötte oss på perrongen . Sedan bärde det av till nöjesfäletet borgbacken . Vi hade väldigt roligt där. Åkade karuseller , gick omkring där och åt Pehmis , och så åt vi på restaurang. Efter att ha gått där från 11.10 till 19.10 så var man ganska trött , och lite vimmelkatig för vädret var ganska varmt , eller inte ganska utan det var varmt . Så de var väldigt skönt att komma hem och få lägga sig i säng , och vakna såhär utvilad 8.00 . Ja , jag vaknade 8.00 fast det känndes som klockan var mycket mera. Hoppas att inte dagen blir lång , för jag har inte lust att göra nånting idag. De är fortfarande sol och varmt ute , så man kanske borde ta sig en tripp till stranden med kompisarna. Men jag känner inbet behov eller lust för det just nu.  Föredrar att vara ensamm :P

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Jenny sagt

Va roligt :D

2008-07-30 @ 20:27:39
URL: http://vanillasuger.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback