Boring time!

j Inlägget publicerat:2008-07-17 klockan 15:57:25||Kommentarer (0)
jj
Jag har trååkigt. Någon annan som har känt dendär känslan då man inte har en aning om vad man skall göra , man har inte lust att ringa någon eller nått . Man bara sitter framför datorn och lösläser nån blogg tills man märker att klockan blivit mycket och man borde gå isäng för att orka med nästa dag. Låter det bekant ? Så känner jag just nu , har trååkigt och vet inte vad jag skall hitta på. Kanske tar kameran med mig och går ut en sväng. Fast de är vått och kvavt där ute , men ja. Så får de bli. Så tjingeling. Nu beger jag mig ut. 

Vad gör du idag ??

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback