En ny dag!

j Inlägget publicerat:2008-07-09 klockan 07:28:15||Kommentarer (0)
jj

E n  h ä r l i g  d ag ....
Solen lyser , himlen är klarblå , de är redan 15 grader varmt i skuggan och klockan är bara 8.25 (i finland). Detta kommer bli en härlig dag.  Kommer nog att vara mycket glassköpare i glasskiosken idag , så jag får säkert fullt upp att göra. Men de är bara roligt att ha något att göra . Igår var de lite folk igång på cafet och då blev det lite långtråkigt.  Hoppeligen är det mera folk idag  , när vädret är bättre.  Jag får nog ta tillbaka det jag skrev i mitt förra inlägg , för nu är sommaren här iallafall för en dag (-:

Dushen väntar på mig , måste nog hoppa in i dushensnart. Sen klä på mig och göra mig klar , och sen kanske jag hinner fota lite också , om jag är riktigt snabb. Men de blir bara på gården isåfall , för klockan 10 skall jag vara på jobbet. Hoppas dagen blir härlig för er också. Vad skall ni hitta på idag ? Hoppas ni får en underbar dag allihop.

Soliga sommarhälsningar , Cecilia.
Ps. Detta är
mitt 50 inlägg i bloggen! Yipii!


DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback