Jobbar hårt!

j Inlägget publicerat:2008-07-24 klockan 16:16:31||Kommentarer (2)
jj
Jag har inte hunnit uppdatera bloggen sen i tisdags pga. av att jag har varit på jobb lite extra de senaste dagarna. Men de är bara bra , nu såhär i slutet så tjänar man ju lite mer :P Har bara 2 dagar kvar av mitt sommarjobb. Känns rätt skönt. Sen har jag två veckor ledigt innan skolan börjar igen , den 12. augusti. Men före det så händer det mycket. Skall till borgbacken , till min gudmor och på KK , och på Diggiloo me min kaveri. Massor av roligt att vänta men andra ord.  Skall försöka bli bättre på arr uppdatera. Skriver nog en gång ikväll ännu , tror jag . De skulle vara roligt om ni läser (de få som läser) skulle kommentera också . Men nu ska jag nog klicka mig runt i lite bloggar. Tjingeling. Ha de bäst!

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Emma B. sagt

Bloggsvar: Åh, tack så mycket!



> Emma B.

2008-07-24 @ 20:48:22
URL: http://palladog.blogg.se/
Dethär har Sofia K sagt

Oj, vad kul! Då har du ju en hel del att hinna med innan du börjar skolan igen :)

2008-07-25 @ 07:53:32
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback