Nya mobilen!

j Inlägget publicerat:2008-07-06 klockan 18:51:25||Kommentarer (2)
jj
I tisdags när jag cycklade till jobbet föll min mobil ut från fickan , uups! Men som tur hände inget med den  , trodde jag. Senare på dagen när jag skulle ringa till mamma för att berätta att jag och min kompis fått plats i KK , så funkar de inte att ringa. Man hör inget . Jaha! Då var den telefonen sönder. Dags att inhandla en ny. Vi åkte in till stan för att köpa en ny. När jag kollat på några olika modeller och märken blev det tillslut Sony ericsson K660i. Nöjd med köpte hittils. Nån som har n likadann eller några åsikter? ?




Bild från google!

Jag ¨får även ursäkta för den dåliga uppdateringen! Men har varit hos min mormor över helgen , , så har inte hunnit blogga. Skall bli aktivare igen , försöka iallafall. Ni får ha de så bra , så bloggar jag snart igen.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Jenny sagt

Nej det var ju synd fat ändå rätt bra eftersom att du fick en ny ;) Min mobil jag fick när jag fyllde år har jag haft en del problem med kan man väl säga. Den slutade funka med smsfunktionen så jag ficklämna in den på lagning och sen spillde min syrra ett glas vatten på den i helgen så den är seg.

2008-07-07 @ 15:15:23
URL: http://vanillasuger.blogg.se/
Dethär har MATHILDA sagt

Jag har en också en sådan i grön/vit :D

2008-07-15 @ 13:54:05
URL: http://mathiildaa.webblogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback