Otur eller ?

j Inlägget publicerat:2008-07-16 klockan 18:44:15||Kommentarer (1)
jj
Som jag skrev i förra inlägget tog jag kameran med mig och gick ut . Och gissa vad som hände ? Jo , jag han ta en bild så var akon i kameran slut. Typiskt! Jag har inte köpt flera akon , kanske borda göra det.  Men detta är väll min vanliga tur , eller otur. Så det blev inte många bilder . Får ta en foto trip imorgon igen , med laddad kamera . Obs obs! Laddad kamera denhär gången , så att de blir några flera bilder än bara en . Well well  , värre saker har väll hänt.

Jag är på shoppinghumör nu . Men jag ska spara pengar , det har jag besämmt. Får se senare i slutet av augusti eller tidigare av augusti om jag kanske kan ta en shopping runds någon dag , för det skulle verkligen behövas. Man vill ju ha nya och fräsha kläder tills skolan börjar. Men de är ju ännu varmt i augusti så då kan man ju ha typ "sommarkläder"  på ännu. Jag skulle behöva ; hupparin , byxor , linnen , sockor , tröjor , ja listan kan göras lång. Ni vet när man känner att man behöver/vill köpa allting nytt nästan.  Åh! Jag skulle så jättegärna vilja ha en walkin closet , ni vet en garderob man kan gå i . Nej nu drömmer jag mig bort igen. Back to the reale life. Jag går nöja mig med min garderob , och dess inehåll. De räcker gott och väl.



W a l k i n   c l o s e t

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Annica sagt

Visst vore det en dröm att få ha en walkin closet. Nu när jag flyttar till hus i nästa vecka kommer jag få min egen "walkin closet". Dock är den ca 3-4kvm stor endast. Men det är en början och man kan ju faktiskt gå in i den. hehe

2008-08-14 @ 18:14:54
URL: http://www.mittego.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback