Regn och rusk!

j Inlägget publicerat:2008-07-14 klockan 19:36:46||Kommentarer (0)
jj
M y s v ä d e r ...
När jag slutade jobbet idag klockan 14 så började det regna , och nu regnar de fortfarande och är mörkt ute. A kom till mig vid halv tte tiden , som tur var. Annars hade tiden blivit lång i detta väder. Vi har basra pratat , spelat kort , backat muffins , sett lite på film. Riktigt mysvädre är dethär.  Men visst är det bra med regn också. Inte gör det mig nått att det regnar. De är bara mys.  I en viss mäng då ja.  Hoppas  på att dee snart blir bättre väder , de behöver ju inte regna hela tiden endå.  Snart skall jag mysa ner mig i sängen och läsa klart min bok jag håller på med.  Tjingeling.  Ha de så bra.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback