Shoppingrunda!

j Inlägget publicerat:2008-07-02 klockan 17:43:26||Kommentarer (1)
jj
Tjolahopp!
Har varit på en liten shoppingrunda idag. Riktigt nöjd med det jag köpt också :-) Jag inhandlade : en ny del till mit nomination armband ( mitt stjärntecken vågen) , en kalender , en BH , ett par jeans. BH-n och jeansen kommer från Lindex och kalendern från bokhandeln och delen till armbandet från en guldsmedsaffär. Här kommer lite bilder.

                        
 Min kalender                     Jeansen                             Fickorna

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Jennie sagt

åh tack! ta hand om dig också=)

2008-07-03 @ 09:36:17
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback