Sista dagen!

j Inlägget publicerat:2008-07-26 klockan 20:01:26||Kommentarer (0)
jj
Äntligen! Nu var jag sista dagen på mitt sommarjobb. Men ush vilken jobbig dag. Jag har sjuka handleder efter att ha rullat alla glassar idag. Det var massro med glass-människor idag. men men , det gick nog bra. Vi var ju två , men lite jobbigt var det nog. Min kompis kom förbi glasskiskoen idag och frågade om vi skulle fara och simma sen när jag slutat jobbet. Javisst! Själklart hänger jag med . Så när jag kom hem vilket var 16.15 ungefär  åt jag mat , packade kassen och vilade en stund för att 17.30 bege mig av med cykel till stranden. Och nu är jag hemma, kom hem typ 20.15 , då tar det en stund att cyckla frå stranden. Men de var verkligen skönt att slappna av på strandn , himla skönt var det i vattnet också.  Nu är jag ganska utmattad efter en lng dag i det soliga & varma vädret med mycket stress , nästan för mycket. Somsagt så nu ska jag j u inte på jobb mera  ,vilket är lite skönt .

Imorgon är planerna att åka till gudmor , för att simma och sola. Etfersom dom har lovat fint väder imorgon också. Hoppas det stämmer. Njut av sommaren och den ärgliga solen , det är inte så länge den varar. Nu blir det att hoppa i dushen. Tjingeling.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback