Tidig morgon.

j Inlägget publicerat:2008-07-16 klockan 07:13:37||Kommentarer (1)
jj
Här sitter jag , trött med endå pigg  . Vaknade redan 06.57 så jag tog tidningen och läste den . Sen när jag läst den så satte jag på datorn och har nu kollat runt på lite bloggar.  Det är nästan mörkt ute  , kommer nog att börja regna idag.  Himlen är går och det blåser kallt. Ush! Inga varma sommardagar med sol och bad. Blir jobb idag också , (-: Så skönt att ha något att göra på dagarna. När de inte blir några strand dagar med vännerna. Måste nog masa mig upp från stolen och vidare till köket för att äta morgonmål , och sedan börja göra mig klar. Nu ska jag göra min mage glad , så tijneling. Vi hörs. Ha en bra dag.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har © K A T T A sagt

Aa samma här.

Jag hoppas det blir en värmebölja snart ju.

Jag vill ha en fin solbränna, och inget fejk från solarium eller krämer.

2008-07-16 @ 13:32:32
URL: http://fakkors.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback