Vart är sommaren ?

j Inlägget publicerat:2008-07-08 klockan 18:42:55||Kommentarer (0)
jj
S o m m a r e n ...
De är mellan 12-15 grader och mulet , blåser , ser regnsjukt ut och ibland är de åska i luften. Kan man kalla de sommar ? Nej det tycker jag inte. Englit mig är sommar då de är mellan 20 . 25 grader och man kan ligga på stranden , njuta av glassen i solen , vara med kompiarna på cykeltur. Men de har inte blivit mycket träff med kompisarna för min del. Har ju jobbat och sen har jag inte tycky att jag vill ringa dem. Har faktiakt inte träffat dem på hela sommaren. Endast på skribalägret somn var en vecka  ,då var vi ki tillsammans natt och dag typ.  Jag vill ha riktigt sommar nu. Men den kommer väll sen när skolan börjar och man får sitta inne och pinas. Det skulle inte förvåna mig.Vart är sommaren ??

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback