Första dagen!

j Inlägget publicerat:2008-06-01 klockan 12:06:39||Kommentarer (0)
jj
Kan det vara sant ? Känns helt overkligt, de är första sommarlovs dagen idag. Helt härligt att veta att man har hela 2 månader och 2 veckor ledigt nu. Tiden kommer nog inte bli lång. Har massor med planer för sommaren 2008. Jag skall sommarjobba två veckor i Juni , och hela Juli , en vecka till åland , en vecka på läger , bli konfirmerad , till borgbackem , simma , sola , shoppa , cyckla , slappa , fira midsommar , och annat som jag inte har en aning ännu. Men de är så sköönt. Imorgon ska jag första dagen på sommarjobbet mitt , kuligt värre. För er som inte redan vet så skall jag jobba på ett Cafe i sommar. Läängar till ålands resan och att bli konfirmerad , då man får gör asig fin och sådär. Nu är det SOMMAR!

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback