Frågestund!

j Inlägget publicerat:2008-06-30 klockan 14:04:38||Kommentarer (1)
jj



Nu ska jag ha en frågestund! De kommer gå till såhär. Ni får skicka frågor till mig , vilka frågor som helst. Och jag svarar så bra jag kan på dem , och lägger ut svaren om ca 3-5 dagar här på bloggen. Kommer att meddela närmare när fårgorna & svaren kommer. Man kan vara anonym eller välja att uppge sitt namn och bloggadress , som då kommer med i svaren. Kan vara roligt att veta vem som ställt vilken fråga. . Så det är bara att skicka frågor till mig. Frågorna skall skcikas till [email protected] (min msn adress).

FRÅGA PÅ! Målet är att få massor med frågor.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har mingla sagt

får du betalt för att blogga? Alla verkar få det nu för tiden tycker jag :)

2008-06-30 @ 14:16:48
URL: http://heymingla.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback