Godmorgon!

j Inlägget publicerat:2008-06-06 klockan 08:04:08||Kommentarer (0)
jj
Godmorgon sockertopp!
Har du sovit gott ?? Jag har sovit så jag känner mig helt utvilad :') En härlig känsla.  Ursäktar för att jag inte uppdaterade igår , men hade fullt upp igår . Jag var på jobb från 10 - 14 och direkt efter åkte jag , mamma , pappa och köpte halsband och dyl. till konfirmationen , sen hem och äta , sen till hälscentralen med min sjuka tå och uppsvällda fot , och sen på dans , ush ush! De var min dag. Jag hann inte ens ha på datorn igår. Idag skall de inte bli lika stressigt , ska först på jobb till 11 och jobbar väll till 16. Sen är det helg , och inte länge kvar till ålandsresan heller. Ska snart hoppa i dushen och klä på mig , men ska ladda upp bilderna på katttungarna till datorn först. 

HA EN UNDERBAR DAG!

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback