Kattungar fotade!

j Inlägget publicerat:2008-06-04 klockan 18:08:31||Kommentarer (1)
jj
Tjenare i den ljumma sommarkvällen!
Jag kom just hem från att ha fotat fyra kattungar , tre veckor gammla.Dom var hur söta som helst. Har inte fått in fotona till datorn ännu men såfort jag fått de lovar jag att sätta in dom här , nån av dem iallafall. De blev rätt så många bilder. Härligt det.  Hoppas på att kunna få fota dem när de blivit lite äldre och mera nyfikna. Nu sov de mest. Men söta var de endå. Kattungar är bland de härligaste som finns. <3

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Jenny sagt

Va härligt att få fotat kattungar :) Jag få ju min nya kamera snart så då blir det massa bilder :)

2008-06-04 @ 19:35:18
URL: http://vannilasuger.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback