Konfirmation idag!

j Inlägget publicerat:2008-06-29 klockan 08:27:56||Kommentarer (0)
jj
Idag blir jag konfirmerad , kl 13.00.  Vi är 22 konfirmander iår :-) Efter kyrkam sammlas släkten för att fira och äta. Vilket skall bli riktigt roligt. Fotograferas skall jag göra 11.00. Jag har en gammaldagsrosa klänning av linnetypg och så är de ett sidenband :') Den är hur fin som helst. Sen har jag ett par vita klackskort till , och en sjal av sidenskifong ( stavning?). Håret har jag haft i papilliotter över natten , och har dom ännu där. Skall ta lösen dem och bara fixa så dee ser snyggt och sen sen spraya gärnet så att de håller. Vädret är inte riktigt på våran sida ... de är mulet och regnar imellanåt . Hoppeligen kommer de att bli sol.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback