Ut i solen!

j Inlägget publicerat:2008-06-04 klockan 13:16:03||Kommentarer (0)
jj
Halloj där borta!
Solen lyser och allting känns så härligt. Ska nog bege mig ut en stund nu. varflr sitta inne när vädret här hur underbart som helst ? Kan man ju verkligen fråga sig. Har haft prästen på besök idag också . Haha! Jag går ju i skriftskolan så han hämtade läroboken och berättade om lägret vi skall på snart. Jaja! För att han skulle komma hamnade jag sluta en timme tidigare från jobbet också. Hmfp! Dagen gick annars bra , igen! Diskade , torkade bort , plockade bröd , lagade glass , handlade , tvättade glasslådor , kokade kaffe  var dagens sysslor. Nej nu sla jag gå ut. Hejdå!

HA DET UNDERBART I DET SOLIGA VÄDRET!

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback