Frissan nästa!

j Inlägget publicerat:2008-05-30 klockan 12:58:45||Kommentarer (0)
jj
Helloj!
Nu är det äntligen sommarlov för min del , imorgon är de avslutning :-) Så himla skönt det skall bli. Idag ska jag till frissan och klippa mig och lägga nya slingor , skojsigt hörrni. Mina gamla slingor har växt ut en del så. Jag har lixom ett problem. Jag vet absolut inte vad jag skall ta på mig imorgon till avslutningen. Shoppade några nya shortor och ett par capri byxor och skor för nån vecka sedan , men ja får bara inte ihop det. Jag är så irriterad på mig själv , för att jag dagen före avslutningen börjar fundera vad jag skall ha på mig , och så har jag INGET verkligen INGET som jag känner för att ha på. Grr! Vad skall jag göra ?? Nån som har tips ??

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback