Dålig updatering!

j Inlägget publicerat:2008-08-24 klockan 10:17:10||Kommentarer (0)
jj
Ja! Jag vet att dee har varit usel uppdatering på den senaste tiden. Men jag har orsaker . Klassen har varit på klassresa till Tammerfors i 3 dagar och så har de varit skola , så jag har inte haft tid att uppdatera bloggen. Jag har skrivkramp också , jag vet inte vad jag skall skriva om . Vi hoppas på ljusare tider. Skulle även behöva få en layout till min blogg , så om någon känner sig villig att göra en design till mig så gärna. Känner att min blogg är rätt så tråkig. Skall försöka färbättra mig och komma på något att skriva och fixa lite med bloggen .

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback