Ändrar om!

j Inlägget publicerat:2008-09-05 klockan 19:48:00||Kommentarer (0)
jj
Jag ändrar om här inne lite , och ni får ursäkta röran . Blir nog klar i helgen om jag får allt att funka som jag vill. Har ju även rummet som skall möbleras om och städas upp , och en upsats som skall skrivas klart . Så de är lite annat programm också  i helgen . Men de ska nog inte drjöa så länge innan de entrar en ny värld här hos mig, och då är du hjärtligt välkommen tillbaka igen. Men nu kan de vara lite rörigt hår sålänge jag trixaroch fxar med bloggen. Men de stårt ni ut med va ? Ja! Jag visste väll det. Nu skall jag börja maka upp mig från denhär stolen och söka mig i dushen och sen i säng , eftersom jag är himla förkyld och inte världen piggaste just nu efter en ansträngande vecka i skolan. Kl. är ju endå 20.50 hos mig nu så . ( i finland). Hoppas ni får en forstsatt trevlig kväll.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback