Lite småpill kvar.

j Inlägget publicerat:2008-09-06 klockan 17:29:23||Kommentarer (0)
jj
Tjingeling :D
Nu har jag fått någålunda ordning på bloggen. de som fattas är fix med lite färger och en header till bloggen + lite annat finputsat. men i de stora hela så är de klart. Är väll inte helt nöjd kanske men de får duga för en tid framöver iallafall. Hade planer på en anna layout men de funkade inte så jag startade helt från början. Har bara ändra på några småsaker och på färger ock sådär.  Nu har min bloggiver kommit tillbaka när jag fått lite nytt . Ska även lägga in en profilbold nån dag. Ha en fortsatt bra lördagskväll hörrni.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback