De slog mig att ...!

j Inlägget publicerat:2008-08-10 klockan 18:51:58||Kommentarer (1)
jj
I övermorgon börjar skolan igen för min del . Roligt , spännande , tråkigt , hemskt , dåligt ! Ja känslorna är blandade kan jag säga. Först tycker jag att de kan kännas jobbigt att börja igen  , efter att har haft ett riktigt härligt sommarlov . Men å andra sidan ska de bli spännande och roligt att få träffa alla igen , och ha något att göra på dagarna och ha rutiner. Jag är en rutinmänniska. Så lite roligt skall de faktiskt bli. Börjar 9.an nu , så de känns extra speciellt , vet inte varför. Känner på mig att dethär kommer bli det bästa läseåret i min nuvarande skola. Sen skiljs vi alla åt och går skilja vägar , ochanske aldrig ses mera. De känns en aning skrämmande , men sånt man får ta. Jag ser inte fram emot den dagen vi går ut nian , men endå gör jag det massor . De låter så lockande med ny skola , nya vänner , nya lärare. Men ännu ett år skall jag gå i högstadiet. Jag hoppas att alla kämpar och försöker göra detta till ett oförglömligt läseår för alla. Hur känner du inför skolstarten ??

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Pernilla sagt

Sv: Joda, det var bra där :)

Fin blogg btw!

2008-08-11 @ 19:04:23
URL: http://typperra.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback