Kört igång igen!

j Inlägget publicerat:2008-08-14 klockan 17:22:38||Kommentarer (2)
jj
Tjingeling såhär i blåsvädret! (de blåser nästan storm hos mig!)
Nu ska jag skriva ett inlägg här , som jag inte hunnit på de sista dagarna pga. av skolstarten . Nu har de kört igång igen , skolan och de känns konstigt nog riktigt skönt. Jag har börjat nian , sista året i grundskolan.  Rutiner i livet igen , stiger upp , sminkar sig och gör sig klar , äter morgonmål , ser till att allt är med , cycklar till skolan , har lektioner , kommer hem , äter mat , gör läxor , hobbyn , och dusha datorn och sen isäng. Jag är en rutinmänniska. Klart att alla mina dadgar inte ser ut sådär , men i stort sätt.  Nu i början har de kännts lite konstig på morrnarna att stiga upp och tänka skola , men man vänjer sig väll efter nån vecka.

Sen fick vi veta att vi skall på klassresa i tisdag (19.8.08). Nu när skolan just har börjat. Brukar man likom inte fara på klassresan på våren då man är som mäst skoltrött ? Men nej , vi åker nu när de änn finns iver och ork att vara i skolan av alla elever. Sen har vi iget att se framemot och skall pinas inn i  de sista när alla andra åker på sina skolresor i maj . Men jaja , man får väll åka med bara och se glad ut. (:

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Anonym sagt

Ha en bra kväll :==))

2008-08-14 @ 20:44:56
Dethär har Ida sagt

tack :D tårtan var jätte god!

2008-08-15 @ 14:46:56
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback