Packat klart!

j Inlägget publicerat:2008-08-03 klockan 16:01:26||Kommentarer (2)
jj
Nu är min väska nästan fullpropad och jag har förhoppningsvis allting med mig . Några små saker som tandbordet , tandkräm , borste och dyl. fattas ännu för de ska jag ju ha imorgon bittti . Men allting annat är färdig packat.  Det ska bli så himla roligt , ja så roligt att de är svårt att förklara. Väntar jättemycket , och tror att det kommer att bli fyra lyckade dagar med över 600 andra ungdomar. I maj när vi anmälde oss kändes de som de var jättelänge tills den dagen då de var dags att åka , och imorgon är den dagen här. Tiden går så fort. Snart är de dags att åka hem därifrån också i all hast. Men nu skall ja se om det kommer nått på tv , så tjingeling.

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Sanna sagt

Visst äre:) Ätit massor i sommar haha^^

Speciell och gullig blogg du hade:)

2008-08-03 @ 16:34:25
URL: http://saanzil.blogg.se/
Dethär har Olivia sagt

Sv: Tack :)

fin blogg du har! puss

2008-08-03 @ 18:08:00
URL: http://ulivia.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback