Luftballongen Cramo!

j Inlägget publicerat:2008-07-20 klockan 18:33:57||Kommentarer (2)
jj
Igår (lördags) när vi kom hem från min mosters 30-års fest så såg vi säkert 5 luftballonger.  Vi stannade , för att jag skulle kunna fota en . Själv blev jag rätt nöjd med resultatet. Cramo stog det på luftballogen , så jag har gett den namnet Cramo. Luftbalogen Cramo  , en röd och stor luftballong. Men Cramo var inte den största , det fanndes en grön-vit randig som var ännu större. , som vi såg . Den höll på att stiga , så den fick jag inga bild på .  Här nedan är bilden på luftballongen Cramo. Hejja Cramo! Värre fart på. Haha




DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Camilla sagt

Taack :) Hopåpas du får en trevlig kväll

2008-07-20 @ 19:00:33
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Dethär har Anonym sagt

Ja verkligen, bilden är underbar och det är min kompis som tagit den :D

2008-07-20 @ 22:12:20
URL: http://sanddrahs.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback