Shopping igår!

j Inlägget publicerat:2008-07-22 klockan 15:50:09||Kommentarer (1)
jj
När jag kom hem från jobbet igår åkte hela fimljen för att shoppa :-) Kuligare än kuligast. Först hittade jag ingenting , väldigr tråkigt. Hade bara köpt en kofta på H&M när vi gick på restaurang för att äta. Mums! Jag år chicken natchos.Dev var verkligen gott. Efter att vi ätit klart så gick vi ännu en stund , och då hittade jag lite till.  Jag fick stipendie i hälsokunskap när vi hade avslutning och de var ett köpkort till alla S-kedjor  , och till de hör tex. en modeaffär Sokos. Köpkorttet var på 50 euro ( ca. 500 kornor) , så de shoppade jag loss för i sokos.Dethär köpte jag igår , + ett par skor jag inte fota.

   

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Ida sagt

tackar.. nä det är verkligen inte roligt... avskyr att lämna dom på jobbet i sticket!

2008-07-22 @ 16:13:02
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback