Smörgåstårtmästare!

j Inlägget publicerat:2008-07-25 klockan 17:04:30||Kommentarer (0)
jj
Halloj!
Varit på jobbet till 17 idag . Jag har lagat 2 smörgåstårtor idag , de var verkligen skoj att fö göra dem. Hehe! Gorde en liten skink och en liten fisk - smörgåstorta.  Blev nöjd med dem också :-) Tyckte själv att dom såg helt bra ut. Imorgon är det sista dagen för mig på cafet. Men de kommer inte bli nån lung sista idag , eftersom de är byns dag  , alltså byn där jag bor har programm hela dagen . (tex. musik , torg , uppträdanden , mm). Så det kommer vara fullt på på cafet. Som tur är så kommer vi att vara fyra stycken på jobb , så de blir inte så himla stressigt som om man bara skulle vart två eller tre. Vi hoppas det går bra .

Det jag ser mest framemot nu är nog dagen på borgbacken med min kompis , dennis och hans en kompis , och min moster. Det kommer bli otrorligt kul . Vi skall åka karusller tills vi kollapsar , nej nej där skoja jag. Men ku l kommer det bli.  Fast jag får vänta några dagar på den dagen :P Vi far i tisdag . De är endå int så jättelänge dit. Tiden går ju så fort nuför tiden så .....

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback