Solat och simmat!

j Inlägget publicerat:2008-07-27 klockan 18:10:24||Kommentarer (2)
jj

Varit på stranden idag , väldigt skönt . Vattnet var ganska vartm , men var inte i så länge. Solade istället , men tror inte att jag fick nån färg. Mhm! Synd!  Men det var ändå skönt att vara på stranden , och folk  var de inte ont om . De blåste ganska mycket , men det störde inte för det var varmt .Fick även veta att vi har fått biljetter till Diggiloo som går av staplen 9.augusti. Det skall bli hur skoj som helst. Värmen kan bli lite jobbig ibland. Sitter just nu här och har lite småvarmt . Men man skall inte klaga när det engång är fint. Men visst är det lite konstigt. Människan är aldig nöjd , när det är varmt klagar man , när de är klalt kalgar man , när det regnar kalgar man , när det är sol klagar man. Än hur det är så är man aldrig nöjd , om man egentligen tänker efter .


DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har frost sagt

jo jag vet, det blev inte så :)

men jag lever!

2008-07-28 @ 10:30:13
URL: http://fridafrost.blogg.se/
Dethär har Smsa Låna sagt

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 07:12:45
URL: http://smsalåna.nu

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback