Städning nästa!

j Inlägget publicerat:2008-07-07 klockan 13:30:59||Kommentarer (1)
jj
Tjingeling!
Måste ta itu med att städa mitt rum nu . De ser ut som en atombomb skulle slagit ner , minst. Skrivbordet är så proppfullt med saker att inte mera får plats, väskan från mommo är halvt ouppackad , sängen obäddad. Dags att få ett snyggt och redigt rum igen. Om jag riktigt har ivern uppe kanske jag dammsugar , städar klädskåpet , reder upp på hyllorna  och torkar lite damm. . Men vi får se , jag måste ju komma igång först kanske. :P Haha.  Vädret är mulet och inte sådär jättevarmt , perfekt dag  för att städa. Oftast brukar man ju dra igång med städningen när de är som alldra varmast och man helst av allt skulle vilja ligga ute i solen , iallafall jag . Hur är det med dig ?  Nu ska mitt rum förvandlas till ett helt nytt .

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Jenny sagt

Lycka till :) Ja jag städar ju ochså fast i omgångar ;)

2008-07-07 @ 15:15:50
URL: http://vanillasuger.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback