Till skogs!

j Inlägget publicerat:2008-07-30 klockan 17:58:08||Kommentarer (1)
jj

O R I E N T E R I N G ...
Orienterings - tärning stod det på schemat idag ja! När vi kom fram till platsen så bestämmde jag mig för att ta D - bana , tyckte att C - banan blev en aning för svår och lång. D-banan var dock bara 1,3 km så de var inte så långt. Men de räckte till  ,eftersom de var så varmt. Och bra gick det , eller helt okej. Direkt när jag ko hem hoppade jag i en svalkande dush , himla skönt , och nu har jag suttit här en stund och kikat runt på lite bloggar (-: Detta har varit en riktigt slappardag annars , har bara varit hemma. Skönt de också . Tycker man behöver slappa såhär de sista veckorna på sommarlovet. för snart börjar ju alvaret igen  , hehe! Hoppas ni haft en skön dag .


DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Ida sagt

hej det blir två små pojkar som kommer heta poroto och quemadura (ärtan och bränd på spanska).. det var pojkvännen som fick välja namn!

2008-07-30 @ 19:20:54
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback