Hemma från lägret!

j Inlägget publicerat:2008-06-28 klockan 15:21:31||Kommentarer (0)
jj
Tjolahopp i regnet (de regnar hos mig)!
Igår kom jag he från konfirmationslägret , vilket var jätteskönt. De var väll inte sådär jätteroligt på lägret som man kanske hade förväntatat sig. Men visst fanns de roliga stunder också , som kvällarna och nätterna. Vi hade övning i kyrkan idag , de gick bra. Jag skall gå längs fram eftersom jag är korttast , hoppas jag kommer ihåg allting bara :P Men de gör jag nog. Snart ska vi åka och fixa med bord och stolar , dukar och sånt där vi ska ha " festen" efter kyrkan . Kl 13.00 imorgon skrider 22 konfirmander in i kyrkan. Nu måste jag dra. Hejdå! Ha de bra!

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback