Längre dag!

j Inlägget publicerat:2008-06-10 klockan 16:28:57||Kommentarer (0)
jj
Halloj i sommar rusket  !(hos mig iallafall)
Min dag på sommarjobbet blev två timmar längre idag pga. av att hon som annars jobbar där hade stregring. Men de var ingen panik. Andra sommarjobbaren kom en timme tidigare och jag var två timmare längre än vanligt. Så de redde vi upp hur enkelt som helst.

Vädret är inte sådär jättetrevligt. I morsse när jag steg upp regnade det och nu är de helt jättefuktigt och åska i luften. Få se bara när de skall braka loss. Åska är igentligen ganska mysigt. Eller hur ? Tycker du att åska är mysigt , varför/varför inte ?

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback