Ny layout!

j Inlägget publicerat:2008-06-21 klockan 11:11:07||Kommentarer (0)
jj





Tjabba såhär på söndag!
TREVLIG MIDSOMMAR i efterskott , eftersom jag inte hann önska er det igår pga tidsbrist. Nu har jag gjort min första layout i Photoshop. Vad tycks ? Inte värdens snyggaste , men jag är själv rätt nöjd med den. Har laddat ner en testversion på 30 dagar , och jag har 16.on kvar. Så jag får väll göra massor med olika nu , så jag har sedan när provtiden går ut. Jag kännde att jag ville designa om här inne , och nu är det gjort.  Alla kommentarer  tar emot med öppna händer. Så varför inte slänga en liten kommentar ??

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback