Nya glasögon!

j Inlägget publicerat:2008-06-09 klockan 18:45:58||Kommentarer (1)
jj

Tjolahopp!
Idag hade jag tid till optikern inne i stan , eftersom min syn blivit märkbart sämre. Jag och mamma åker in till stan och optikern kollar mig , och konstaterar att jag behöver få nya glasögon. Så jag fick välja ettpar nya , som kommer om två veckor. Äntligen ska jag få se ordentligt igen! Haha! Har glasögon från tidigare ,men de är för lite styrka på dem . Skönt att få nya :-) Efteråt gick jag på stan , och jag hittade två par jeans shorts och så lånade jag tre böcker på bibban också! Lite sommarläsning skadar inte. Ja ni! Hur har er dag varit då ??


DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Jenny sagt

Jo min dag var så här :

Jag började skolan som vanligt och hade ute dag till 11 sedan slutade vi och fick gå hem och då gick jag in till stan och kollade runt och sedan åkte jag hem :)

2008-06-10 @ 14:55:45
URL: http://vannilasuger.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback