Packning

j Inlägget publicerat:2008-06-12 klockan 18:03:56||Kommentarer (0)
jj
Hallojsan!
Idag har jag ägnat mig åt att packa nästan klart till ålandresan som sker på lördag morgonen . De är bara några småskaer som fattas nu. Men jag kan säga att min kappsäck är full , man får trycka riktigt ordentligt när man skall ha fast den. HaHa! Kanske inte undra på ? Vi ska vara där från lördag - torsdag , och jag har en liten kappsäck . Men de gick :-) 
Mamma har lakanen , och sådannt i sina väskor , eftersom vi ska bo i en stuga så . Ska bli hur kul som helst att åka iväg på lördamorgonen , tidigt. 

I min kappsäck finns (just nu ) :
Jeans shorts
2 Kaprin
Mys byxor
Jeans
Min vinddräkt (rock och byxor)
Bikini
2 böcker
2 Frida -tidningar
2 handukar ( en lite & en stor)
Nattlinne
4 t-shortor
1 shorta
1 långärmad jumper
Nesesär ( deodorant , parfym , puder , finnstick , handsalva , läppglans )
(Rengöringstvål
Bodylotion)
Underkläder
Sockor ( låga , och vanliga)
Spelkort

Dethär skall ännu dit :
Tandbortse
Tandkräm
Borste
Allergimediciner
Flisen ( en tunnare "rock" av flistyp , typ , vet inte vad ni kallar de i sverige)

(I handväskan på båten
Kameran ( i skild kameraväska)
Telefonen
Pålnboken)

Värkar jag ha glömt nånting viktigt ? Påminn mig då , tack!


DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback