Söta små liv!

j Inlägget publicerat:2008-06-06 klockan 18:53:44||Kommentarer (2)
jj
Hej fredagsfrej! (Haha vilken inledning)
I onsdags var jag och fotade kattungar - tre veckor gamla. Lovade ju att visa bilder på dem , och nu har jag lat som jag är äntligen lagt in bilderna på datorn och tagit mej en närmare titt på dom . Så här kommer resultatet! Njut av de små söta liven! Du måste hålla med om att dom är söta ?

Bilderna är klickbara!
(Klicka för att se bilden större.)
Bilderna blir av nån konstig anledning pixligare  (katternas päls är suddig typ) när man laddar upp dem till blogg.se! Inget jag kan göra.På min dator är bilderna bättre kvalitet,


      

DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har Hanna sagt

Riktigt söta bilder :D

2008-06-09 @ 19:54:22
URL: http://hhannaz.blogg.se/
Dethär har Emme sagt

gud så söta :)

2008-06-22 @ 18:47:40
URL: http://alicemamma.blogg.se/

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback