Dagens sista

j Inlägget publicerat:2008-05-19 klockan 20:02:47||Kommentarer (2)
jj

Skriver ett litet inlägg innan jag ska göra mig klar för att lägga mig i min mjuka och sköna säng och läsa några kapitel ur boken Sanne - Gatubarn ,som jag just nu håller på att läsa. Den är jättegripande. Sanne är ett gatubarn i köpenhamn och man får följa med på hennes äventyr. I ena stunden kan man småskratta för sig själv åt hennes lite smågalna ideer och i andra stunden komma på sig själv med att smågråta så som dom behandlar henne. En bra bok ialafall. Intesserad av att läsa den kanske ?? Isåfall heter författaren Mecka Lind . GODNATT PÅ ER!

SÖTA DRÖMMAR - SWEET DREAMS


DETHÄR HAR ANDRA SKRIVIT
Dethär har LIFE BY Marielle sagt

(svar) italien skulle inte sitta fel :)

2008-05-19 @ 20:52:48
URL: http://mariellem.blogg.se
Dethär har Ida sagt

hejsan, jag har lagt till dig på msn så vi kan snacka layout as soon as possible!

2008-05-19 @ 21:17:30
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Tyck till om inlägget nedan:

Vad heter du ??:
Kom ihåg mig?

e-mail adress: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Vad vill du säga??:

Trackback